Elektroniczny system do obsługi monitoringu szkodników , który pozwoli w pełni wyeliminować papierową dokumentację.
Zintegrowany system zarządzania, raportowania oraz zgłaszania interwencji DDD. Klient ma bezpośredni dostęp poprzez Internet lub wiadomości email do danych (zabezpieczonych hasłem) zaczytywanych z pułapek zamontowanych na danym obiekcie. Na serwerze są przechowywane dane z monitoringu każdej jednej pułapki, oraz trendy i zachowanie się szkodników w poszczególnych okresach.
Elektroniczny system do obsługi monitoringu ddd został zaprojektowany tak, by był w pełni łatwy i intuicyjny w obsłudze oraz by rzetelnie i profesjonalnie wspierał proces monitoringu przy tym oszczędzał czas. Klienci mają wgląd natychmiastowy w raporty dotyczące swoich obiektów z możliwością wydruku dokumentów bądź wysłania. Możliwość zgłaszania potrzeby interwencji pracownikowi DDD z opcją automatycznego powiadamiania. Obsługiwany system naklejonych kodów QR eliminuje ryzyko pomyłki lub przeoczenia urządzenia podczas monitoringu. Elektroniczny raport – w momencie zakończenia monitoringu na urządzeniu mobilnym w systemie natychmiast generowany jest elektroniczny raport. Do elektronicznego raportu system automatycznie załącza analizę trendów pobrań preparatów dla poszczególnych pułapek i karmników, generując precyzyjne i estetyczne wykresy.
Automated page speed optimizations for fast site performance